Тема 7
Використання зошитів з друкованою основою під час формування математичної компетентності
Під час семінару висвітлюватиметься зміст таких питань:
- Які функції виконує робочий зошит із друкованою основою?
- Які є види робочих зошитів із друкованою основою (формат, колір, розмір тощо)?
- Яка має бути кількість завдань на одному занятті?
- Яка кількість завдань має бути на одній сторінці?
- Як зорієнтувати дитину, яке завдання виконувати в зошиті?
- У чому полягає особливість структури зошитів з друкованою основою?
- Як відрізнити діагностичний зошит від навчального?
- Як правильно розміщувати зошит (прямо чи під кутом)? Чому?
- У чому особливість текстів біля малюнків?
- Які існують розповсюджені помилки у викладенні змісту завдань?
- Які можливості використання зошита з друкованою основою «Математична скринька» Лариси Зайцевої?
Практичні уміння, які Ви отримаєте після опрацювання матеріалу:
1.Здійснювати вибір зошита відповідно до мети заняття.
- Відрізняти зошити з діагностичними завданнями від навчальних.
- Використовувати зошит для виховання у дітей інтересу до занять з математики, самостійності, творчості.
- Визначати такі функції робочих зошитів з друкованою основою: навчальну, виховну, розвивальну, інформативно-ілюстративну, систематизуючу, контролю й самоконтролю.
- Використовувати зошити з друкованою основою, які є складовою дидактичної технології «Формування математичної компетентності у дітей дошкільного віку» для формування математичної компетентності у дітей дошкільного віку.