19 жовтня у межах «Педагогічної майстерні» відбувся вебінар за темою “Навчання складанню та розв’язанню арифметичних задач дітей дошкільного віку”. На вебінарі педагоги отримали відповіді на такі питання: розв’язання задачі на слова у тексті задачі. Які типи задач пропонують програми навчання і виховання дітей дошкільного віку для старших дошкільників? З задачами якого типу потрібно ознайомлювати дітей дошкільного віку? Який шлях обрати для ознайомлення з задачами: формальний чи змістовний? Як навчити дітей шукати спосіб розв’язання класу задач? Чому не можна орієнтувати дітей при виборі способу розв’язання арифметичних задач на слова тексту задачі? З чого почати навчати дітей обчислювальної діяльності: з арифметичних прикладів чи задач? Як попередити помилки дітей під час розв’язання задач? Яка роль моделей та моделювання в ознайомленні дітей з арифметичними задачами?