Тема 8
Морально-духовне виховання дітей дошкільного віку під час математичної діяльності

Під час семінару висвітлюватиметься зміст таких питань:

  1. Що означає поняття «моральність», «духовність»?
  2. Чи потрібно виховувати дитину під час навчання?
  3. Чому необхідно використовувати математичний зміст для морально-духовного виховання дітей дошкільного віку?
  4. Який механізм морально-духовного виховання під час навчання дітей математики?
  5. Як використовувати математичний зміст для морально-духовного виховання дітей дошкільного віку?
  6. Які якості особистості можна виховувати у дітей дошкільного віку під час математичної діяльності?
  7. Які методи та прийоми забезпечують гармонійне поєднання навчання та виховання?
  8. Яка роль казки в одухотворенні математичних знань?
  9. Які приказки з математичним змістом сприяють формуванню моральних правил?
  10. Які завдання з математичним змістом сприятимуть морально-духовному вихованню дітей?
  11. Що є показником вихованості дитини?
  12. Чому необхідно організовувати вчинкову діяльність дитини?

Практичні уміння, які Ви отримаєте після опрацювання матеріалу:

  1. Створювати ситуації під час математичної діяльності для морально-духовного виховання дітей дошкільного віку.
  2. Виховувати базові якості особистості під час математичної діяльності дітей дошкільного віку.
  3. Розв’язувати моральні ситуації під час математичної діяльності.
  4. Встановлювати зв’язок математики з морально-духовним розвитком особистості, суспільства.
  5. Підбирати методи морально-духовного виховання дітей дошкільного віку.
  6. Використовувати художні твори з математичним змістом для морально-духовного розвитку дитини-дошкільника.
  7. Використовувати для морально-духовного виховання дитини дидактичну технологію «Формування математичної компетентності у дітей дошкільного віку».