Тема 11
Формування контрольно-оцінних дій у дітей дошкільного віку

 Під час семінару висвітлюватиметься зміст таких питань:

  1. Чому потрібно формувати у дітей дошкільного віку загальнонавчальні уміння?
  2. Які загальнонавчальні уміння потрібно формувати у дітей дошкільного віку?
  3. Як впливають загальнонавчальні уміння на засвоєння математичних понять?
  4. Яка роль загальнонавчальних умінь у підготовці дитини до школи?
  5. З якого віку потрібно формувати загальнонавчальні уміння?
  6. Як сформувати у дитини уважність?
  7. У чому полягає сутність поняття «уміння контролювати математичну діяльність»?
  8. Роль контрольних умінь у засвоєнні математичних знань?
  9. Які завдання з математичним змістом сприяють формуванню контрольних умінь?
  10. У чому полягає сутність поняття «уміння оцінювати математичну діяльність»?
  11. Роль оцінних умінь у засвоєнні математичних знань?
  12. Які завдання з математичним змістом сприяють формуванню уміння оцінювати математичну діяльність?
  13. Чим відрізняється контроль від самоконтролю та взаємоконтролю?
  14. Чи можливо сформувати у дитини-дошкільника самоконтроль?
  15. Чим відрізняється оцінка від самооцінки та взаємооцінки?
  16. Чи можливо сформувати у дитини-дошкільника адекватну самооцінку?

Практичні уміння, які Ви отримаєте після опрацювання матеріалу:

1.Підбирати завдання з математичним змістом для формування самоконтролю.

  1. Створювати умови для формування у дітей умінь контролювати власну математичну діяльність.
  2. Використовувати методику особистісного оцінювання математичної діяльності «знак якості».
  3. Створювати умови для формування у дітей умінь оцінювати власну математичну діяльність.
  4. Використовувати для розвитку контрольно-оцінних завдання з дидактичної технології «Формування математичної компетентності у дітей дошкільного віку».