9 лютого педагогічна майстерня об’єднала педагогів для обговорення одного з важливих напрямків формування математичної компетентності у дітей дошкільного віку – інтегрований підхід до формування математичної компетентності у дітей дошкільного віку. Спікер вебінару показала шляхи об’єднання розрізнених знань, які дошкільники отримають на предметних заняттях в єдину цілу систему – науковий світогляд. Лариса ЗАЙЦЕВА на конкретних прикладах показала можливість об’єднання знань математики з іншими розділами програми. Спікерка акцентувала увагу на тому, що математика дає можливість розкрити дитині виникнення, побудову, розвиток навколишніх предметів та явищ. Свою думку підтвердила словами Пола Каруса «Жодна інша наука не навчає так ясно розуміти гармонію природи, як математика…».