Тема 13
Розвиток мовлення дітей дошкільного віку на заняттях з математики
Під час семінару висвітлюватиметься зміст таких питань:
- Які завдання мовленнєвого розвитку можна реалізовувати під час математичної діяльності дітей?
- Як можна розширити словниковий запас дітей на заняттях з математики?
- За яких умов математичні завдання сприятимуть розвитку зв’язного мовлення?
- Чи потрібно дітям на заняттях з математики відповідати «повними реченнями»?
- Які типові помилки допускають вихователі у мовленні під час навчання дітей математики?
- Як мовлення вихователя гальмує математичний розвиток дітей?
- У чому особливість формулювання інструкцій до математичних завдань?
- Чому діти не можуть довести та обґрунтувати власну думку?
- Які завдання з математичним змістом сприятимуть розвитку мовлення дитини?
Практичні уміння, які Ви отримаєте після опрацювання матеріалу:
- Збагачувати словник дітей новими словами про природне, предметне, суспільне довкілля під час оволодіння дитиною математичними поняттями.
- Створювати умови для складання різного типу розповідей.
- Навчати дитину доводити та аргументувати власну думку.
- Здійснювати педагогічну підтримку та дозовану допомогу дитині у виконанні математичних завдань.
- Використовувати для розвитку мовлення завдання з дидактичної технології «Формування математичної компетентності у дітей дошкільного віку».