Тема 11
Формування контрольно-оцінних дій у дітей дошкільного віку
Під час семінару висвітлюватиметься зміст таких питань:
- Чому потрібно формувати у дітей дошкільного віку загальнонавчальні уміння?
- Які загальнонавчальні уміння потрібно формувати у дітей дошкільного віку?
- Як впливають загальнонавчальні уміння на засвоєння математичних понять?
- Яка роль загальнонавчальних умінь у підготовці дитини до школи?
- З якого віку потрібно формувати загальнонавчальні уміння?
- Як сформувати у дитини уважність?
- У чому полягає сутність поняття «уміння контролювати математичну діяльність»?
- Роль контрольних умінь у засвоєнні математичних знань?
- Які завдання з математичним змістом сприяють формуванню контрольних умінь?
- У чому полягає сутність поняття «уміння оцінювати математичну діяльність»?
- Роль оцінних умінь у засвоєнні математичних знань?
- Які завдання з математичним змістом сприяють формуванню уміння оцінювати математичну діяльність?
- Чим відрізняється контроль від самоконтролю та взаємоконтролю?
- Чи можливо сформувати у дитини-дошкільника самоконтроль?
- Чим відрізняється оцінка від самооцінки та взаємооцінки?
- Чи можливо сформувати у дитини-дошкільника адекватну самооцінку?
Практичні уміння, які Ви отримаєте після опрацювання матеріалу:
1.Підбирати завдання з математичним змістом для формування самоконтролю.
- Створювати умови для формування у дітей умінь контролювати власну математичну діяльність.
- Використовувати методику особистісного оцінювання математичної діяльності «знак якості».
- Створювати умови для формування у дітей умінь оцінювати власну математичну діяльність.
- Використовувати для розвитку контрольно-оцінних завдання з дидактичної технології «Формування математичної компетентності у дітей дошкільного віку».