Педагогічна майстерня
«Сучасні підходи до формування математичної компетентності
у дітей дошкільного віку»
Педагогічну майстерню проводить:
- доктор педагогічних наук, професор кафедри дошкільної освіти Бердянського державного педагогічного університету,
- голова громадської організації «Академія педагогічного зростання»
Зайцева Лариса
Мета педагогічної майстерні: підвищення професійного рівня педагогів з питань математичного розвитку дітей дошкільного віку: висвітлення сучасних підходів до математичного розвитку дітей дошкільного віку, набуття педагогами практичних умінь організації сучасного процесу формування в дітей дошкільного віку математичної компетентності.
Завдання: створення інтерактивного середовища для обговорення інноваційних орієнтирів розвитку математичної освіти дітей дошкільного віку.
Як працює педагогічна майстерня?
Педагогічна майстерня пропонує вивчення тем з проблем математичного розвитку дітей дошкільного віку.
Заняття проводяться очно або онлайн .
Одна тема висвітлюється протягом трьох годин і складається з теоретичної і практичної частин.
До кожної теми Ви отримаєте:
- Презентацію до теми семінару.
- Статті автора з теми семінару.
- Майстер клас: заняття з математики з дитиною (відео).
- Сертифікат учасника.
Запрошуємо до співпраці!
Висококваліфікований педагог – запорука якісної освіти дитини.
Тема 1
Методика організації розвивальних занять з математики: зміст та складові
Тема 2
Формування позитивної мотивації у дітей дошкільного віку до математичної діяльності
Тема 3
Педагогічні умови формування у дітей дошкільного віку наукових математичних знань: сутність та завдання діяльнісного підходу в математичному розвитку дітей дошкільного віку
Тема 4
Формування практичного досвіду у дітей дошкільного віку, уміння розв’язувати життєві задачі на основі математичних знань: сутність та завдання компетентнісного підходу в математичному розвитку дітей дошкільного віку
Тема 5
Формування цілісної картини світу в дітей дошкільного віку: зміст та завдання інтегрованого підходу в математичному розвитку дітей дошкільного віку
Тема 6
Складання індивідуальної програми розвитку дитини-дошкільника: зміст та завдання індивідуального підходу до навчання дошкільників математики
Тема 7
Використання зошитів з друкованою основою під час формування математичної компетентності
Тема 8
Морально-духовне виховання дітей дошкільного віку під час математичної діяльності
Тема 9
Роль моделей та моделювання в навчанні дітей дошкільного віку математики
Тема 10
Роль діалогу в навчанні дітей математики
Тема 11
Формування контрольно-оцінних дій у дітей дошкільного віку
Тема 12
Розвиток творчості дітей на заняттях з математики
Тема 13
Розвиток мовлення дітей дошкільного віку на заняттях з математики
Тема 14
Особливості формування кількісних уявлень у дітей дошкільного віку
Тема 15
Підготовка до обчислювальної діяльності
Тема 16
Навчання дітей дошкільного віку складати та розв’язувати арифметичні задачі: змістовний та формальний шлях
Тема 17
Формування уявлень про величину у дітей дошкільного віку: прийоми накладання, прикладання, за допомогою третього; вимірювання умовною мірою
Тема 18
Формування у дітей дошкільного віку уявлень про форму: сенсорний та геометричний шлях
Тема 19
Формування у дітей дошкільного віку уявлень про час: плинність, періодичність, незворотність
Тема 20
Формування уявлень про простір у дітей дошкільного віку: на собі, від себе, від предметів, предмет від предмета, на площині