Концепція технології
Використовуються як зовнішні так і внутрішні стимули навчальної діяльності: сюжети казок,
проблемно-ігрові та проблемно-практичні ситуації. Емоційну насиченість занять допомагають створити
художнє слово, сюжетні малюнки. За таких умов організації навчально-пізнавальної діяльності набуті
знання стають не тільки зрозумілими, але й внутрішньо прийнятими, набувають значущості для дитини,
знаходять відгук у її переживаннях
Технологія
- виникла завдяки тривалому спостереженню і активній практиці;
- побудована з урахуванням психологічних механізмів розвитку дитини-дошкільника;
- формує в дитини цілісне сприйняття світу (дитина вчиться робити узагальнення, встановлювати зв’язки між предметами та явищами і ставити запитання);
- Активізує мислення дітей за допомогою моделей, моделювання, проблемних ситуацій, обміну судженнями, пошукової діяльності, звернення до дитячого досвіду
Організація навчання за допомогою активних методів: моделі, моделювання; практичні завдання;
проблемні ситуації та запитання, діалогічне спілкування, обмін судженнями за темою засвоєння матеріалу,
способами пояснення, пошукова діяльність, актуалізація досвіду.
Розв’язання практичних ситуацій
діти навчаються застосовувати набуті знання в повсякденному житті
діти навчаються застосовувати набуті знання в повсякденному житті
Забезпечення мотивації
ігрові та проблемні ситуації, малюнки, різноманітний роздавальний матеріал викликають у дітей бажання займатися математикою
ігрові та проблемні ситуації, малюнки, різноманітний роздавальний матеріал викликають у дітей бажання займатися математикою
Індивідуальний підхід
заняття розроблені з урахуванням можливостей дітей, діти можуть працювати в своєму темпі — швидше, повільніше
заняття розроблені з урахуванням можливостей дітей, діти можуть працювати в своєму темпі — швидше, повільніше
Інтеграція знань
під час розв’язання математичних завдань діти ознайомлюються з предметним, природним та соціальним довкіллям, розвивають мовлення
під час розв’язання математичних завдань діти ознайомлюються з предметним, природним та соціальним довкіллям, розвивають мовлення
Розвиток творчості
розв’язання завдань передбачає виявлення кмітливості, допитливості, оригінальності у спостереженні предметів і явищ, уяви, фантазії
розв’язання завдань передбачає виявлення кмітливості, допитливості, оригінальності у спостереженні предметів і явищ, уяви, фантазії
Моральне виховання
практичні ситуації допомагають формувати в дитини бажання допомагати іншим, бути відповідальною, організованою, доброю
практичні ситуації допомагають формувати в дитини бажання допомагати іншим, бути відповідальною, організованою, доброю
Досягнення запланованого результату обов’язкове
- за умов точного відтворення запитань до дітей відбувається досягнення мети — оволодіння математичними уявленнями та набуття практичного досвіду
- математичні знання поступово ускладнюються в кожній віковій групі, узгоджені за змістом з програмою першого класу