Якість будь-якої діяльності залежить від уміння контролювати та оцінювати досягнуті результати. Не менш важливі контрольно-оцінні уміння в оволодінні дітьми дошкільного віку математичними уявленнями. Шляхи формування у дітей дошкільного віку уміння контролювати та оцінювати власну математичну діяльність розкрила Лариса Зайцева.
Професорка ознайомила педагогів з особливостями педагогічної оцінки, розкрила її важливість та правила застосування. Авторка представила власний підхід до формування у дітей самоконтролю та самооцінки. Педагоги-практики під час вебінару навчилися враховувати різні критерії під час оцінювання математичної діяльності дошкільників, використовувати особистісний спосіб оцінювання досягнень дітей, добирати спеціальні завдання з математичним змістом для формування уміння контролювати вихованцями власну діяльність.