Тема 10
Роль діалогу в навчанні дітей математики
Під час семінару висвітлюватиметься зміст таких питань:
- Яка роль монологу під час засвоєння дітьми математичних знань?
- Чому діалог є активним методом навчання?
- Яке значення мають запитання під час навчання дітей математики?
- Як побудувати діалог з дитиною згідно логіки математичного поняття?
- Чому діти не ставлять пізнавальних запитань дорослим?
- У чому сутність запитань-уточнень?
- Яка роль причинних запитань у математичному розвитку дітей дошкільного віку?
- Чи впливає на розвиток дитини відповідь дорослого на запитання?
- Чому з дорослішанням дитини-дошкільника знижується кількість запитань та допитливість вагалі?
- Які умови необхідно створити під час проведення діалогу за математичним поняттям?
Практичні уміння, які Ви отримаєте після опрацювання матеріалу:
- Будувати діалог для розкриття математичного поняття.
- Активізувати мислення дітей за допомогою запитань.
- Формулювати проблемні, пошукові запитання.
- Вибудовувати логіку запитань згідно досвіду дитини.
Використовувати для розвитку мовлення та мислення пізнавальні діалоги з дидактичної технології «Формування математичної компетентності у дітей дошкільного віку».