Тема 8
Морально-духовне виховання дітей дошкільного віку під час математичної діяльності
Під час семінару висвітлюватиметься зміст таких питань:
- Що означає поняття «моральність», «духовність»?
- Чи потрібно виховувати дитину під час навчання?
- Чому необхідно використовувати математичний зміст для морально-духовного виховання дітей дошкільного віку?
- Який механізм морально-духовного виховання під час навчання дітей математики?
- Як використовувати математичний зміст для морально-духовного виховання дітей дошкільного віку?
- Які якості особистості можна виховувати у дітей дошкільного віку під час математичної діяльності?
- Які методи та прийоми забезпечують гармонійне поєднання навчання та виховання?
- Яка роль казки в одухотворенні математичних знань?
- Які приказки з математичним змістом сприяють формуванню моральних правил?
- Які завдання з математичним змістом сприятимуть морально-духовному вихованню дітей?
- Що є показником вихованості дитини?
- Чому необхідно організовувати вчинкову діяльність дитини?
Практичні уміння, які Ви отримаєте після опрацювання матеріалу:
- Створювати ситуації під час математичної діяльності для морально-духовного виховання дітей дошкільного віку.
- Виховувати базові якості особистості під час математичної діяльності дітей дошкільного віку.
- Розв’язувати моральні ситуації під час математичної діяльності.
- Встановлювати зв’язок математики з морально-духовним розвитком особистості, суспільства.
- Підбирати методи морально-духовного виховання дітей дошкільного віку.
- Використовувати художні твори з математичним змістом для морально-духовного розвитку дитини-дошкільника.
- Використовувати для морально-духовного виховання дитини дидактичну технологію «Формування математичної компетентності у дітей дошкільного віку».