Тема 2
Формування позитивної мотивації у дітей дошкільного віку до математичної діяльності
Під час семінару висвітлюватиметься зміст таких питань:
- У чому полягає сутність мотивації дітей на заняттях з математики?
- Чому мотивація навчання математики має бути спеціальним педагогічним завданням?
- Які методи мотивації є ефективними?
- Які методи мотивації відволікають дитину від засвоєння математичного поняття?
- Що таке проблема?
- Для чого використовують проблему?
- Яке значення має проблемний виклад навчального матеріалу?
- Чому необхідно, щоб дитина прийняла мету, яку поставив дорослий?
- За яких умов дитина прийме мету, яку поставив на занятті дорослий?
- Чи однакову мету ставлять педагоги та батьки?
- Яку мету необхідно ставити під час навчання дітей математики?
- Для чого потрібно вивчати математику?
- Чи потрібно навчати дітей математики, у яких не має задатків до її опанування?
- У чому різниця зовнішніх та внутрішніх мотивів навчання математики?
Практичні уміння, які Ви отримаєте після опрацювання матеріалу:
- Мотивувати математичну діяльність дітей дошкільного віку.
- Обирати оптимальні методи мотивації.
- Створювати навчальні проблеми.
- Формулювати проблемні запитання.
- Створювати умови для того, щоб дитина прийняла мету поставлену дорослим.
- Використовувати для формування у дитини позитивної мотивації до математичної діяльності дидактичну технологію «Формування математичної компетентності у дітей дошкільного віку» (робочий зошит, методичний посібник).