11 січня на черговому засіданні педагогічної майстерні педагоги м. Бахмут знаходили відповіді на запитання: «Як подати математичне поняття дитині дошкільного віку на рівні їхнього наочно-образного мислення?», «Як визначити необхідні і достатні дії, які розкривають зміст поняття?», «Як встановити, що предметно-перетворювальні дії, які обрали для розкриття змісту математичного поняття є пізнавальними?», «Як навчити дитину мислити, а не запам’ятовувати незрозумілі слова?»
Спікер вебінару, Лариса Зайцева, на конкретних прикладах показала, які помилки допускаються під час формування математичних понять. Докторка висвітлила шляхи формування узагальнених процесуальних уявлень, показала їх відмінність від уявлень, які засновані на механічному запам’ятовуванні.
Зустріч стала можливою за ініціативи комунальної установи «Центр професійного розвитку педагогічних працівників Бахмутської міської ради» та консультанта «Центру» Ірини Іванівни Нікітіної.