15 січня відбулося друге засідання педагогічної майстерні. На семінарі практикумі педагоги оволодівали знаннями та уміннями складати математичні узагальнені процесуальні уявлення. Під керівництвом спікера, Лариси Зайцевої, вони активно відповідали та ставили запитання, трансформували наукові математичні поняття в уявлення. Однією із складових семінару було аналіз домашнього завдання. Така форма роботи допомагає уточнювати та поглиблювати знання слухачів. Активна участь педагогів-практиків в опануванні темою свідчить про їх професійну спрямованість, готовність до інноваційної діяльності.
Лариса Зайцева під час зустрічі висвітлила основні помилки у формуванні математичних понять, які діти засвоюють на різних вікових сходинках. Докторка розкрила особливості та вимоги до конструювання математичних узагальнених уявлень та формування їх у дітей дошкільного віку.