На онлайн-зустрічі учасники педагогічної майстерні разом з Ларисою Зайцевою з’ясовували відповіді на проблемні запитання: «Чи існує зв’язок між діяльнісним та компетентнісним підходом?», «Чим відрізняється навчальна задача від практичної задачі?», «Як методично грамотно спланувати та розв’язати практичні задачі?», «Як продіагностувати рівень сформованості компетентності у дитини-дошкільника?», «Які показники свідчать про сформованість у дитини практичного досвіду?».
Лариса Зайцева висвітлила погляди різних авторів на проблему формування компетентності дітей дошкільного віку. Показала шляхи реалізації компетентнісного підходу під час організації математичної діяльності.
Під час вебінару педагоги вчилися складати практичні ситуації, методично правильно організовувати їх розв’язання дітьми; добирати практичні завдання з формування уявлень про кількість, величину, форму, простір, час з метою набуття дітьми практичного досвіду під час взаємодії з батьками вдома.