Сьогодні відбулося останнє заняття за програмою підвищення кваліфікації «Формування математичної компетентності у дітей дошкільного віку». Тематичним спрямування онлайн-зустрічі стала проблема управління процесом оволодіння математичною компетентністю дітей дошкільного віку. Учасники обговорили питання впливу мовлення педагога на формування математичної компетентності, розвиток мовлення та мислення дітей на заняттях з математики.

Педагоги виявили бажання продовжувати співпрацю. Адже ще залишилося багато нерозв’язаних питань: роль дослідно-експериментальної діяльності у засвоєнні знань, наступність між закладом дошкільної освіти та школи з питань математичного розвитку, роль гри у навчанні дітей математики та багато інших.

Громадська організація «Академія педагогічного зростання» підтримує ініціативу та активність педагогів-практиків та бажає натхнення в професійній діяльності.