Реалізація змісту оновленого Базового компонента дошкільної освіти (Державного стандарту дошкільної освіти) з освітнього напряму «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі» (далі Програма) передбачає підвищення якості дошкільної освіти. Це стане можливим за умов удосконалення загальних та фахових компетентностей педагогічних працівників.
Для підвищення кваліфікації з проблем математичного розвитку дітей дошкільного віку в педагогічній майстерні зібралися вихователі, вчителі-дефектологи та вихователі-методисти дошкільних закладів освіти Бахмутської громади. Ініціатором зустрічі стала консультант комунальної установи «Центр професійного розвитку педагогічних працівників Бахмутської міської ради» Ірина Нікітіна.
Педагоги будуть займатися за програмою «Формування математичної компетентності у дітей дошкільного віку», яка розрахована на 30 годин (листопад-березень 2021–2022 рр.).
На першому занятті Лариса Зайцева висвітлила стратегії математичного розвитку дітей дошкільного віку в державних освітніх документах, розкрила педагогічні умови формування у дітей дошкільного віку наукових математичних знань: сутність та завдання діяльнісного підходу в математичному розвитку дітей дошкільного віку.
Під час зустрічі педагоги виявили активність, виконували практичні завдання, з’ясовували сутність наукових понять, розв’язували проблемні педагогічні ситуації. Спілкування відбулося в дружній атмосфері.